Dyson DC29 Allergy

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC29 Allergy op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

VeraSita 07-10-2012
Geschreven voor: Dyson DC29 Allergy

De slang is te kort om op plankje te zuigen.Als je ergens bij wilt, moet je altijd de stofzuiger optillen. De slang vind ik ook te dik. Voor de vloer is hij prima, maar met gebruik van de accessoires is hij onhandig. Ik mis een borsteltje bij de accessoires, deze zat wel bij onze oude dyson.

frits007 13-01-2011
Geschreven voor: Dyson DC29 Allergy

Dyson voor mij niet meer, zeer onhadelbaar door vaste slang bevestiging.
en het ergste de koolborstels zijn versleten en vervanging is niet mogelijk alleen de motor vervangen kosten 127 euro nou das pas service.

schelwinx 03-11-2010
Geschreven voor: Dyson DC29 Allergy

De dyson valt vies tegen. Ik vind de zuigkracht slecht, komt waarschijnlijk doordat de monden van de opzetstukken maar een kleine opzuigopening hebben. Haren en stof blijft aan de opzetstukken hangen, worden niet opgezogen. Wendbaarheid is slecht. De slangvastkoppeling vind ik niet handig, slang is niet makkelijk los te maken, waardoor je alles in 1 keer de trap op naar boven moet slepen.
Ik had voor heen 17 jaar lang een Miele. En het blijkt toch echt: Miele er is geen betere.